Sommarjobb

Mamma har förmodligen hjälpt mig att få sommarjobb på advokatbyrån där hon jobbar.
Så skönt att det kanske är fixat nu för jag vill verkligen jobba denna sommaren!

Har precis ätit potatismos och korv, usch så onyttigt men ack så gott!
Juice har jag också klämt i mig, ska nog hämta lite mer innan någon dricker upp den...

I skolan känns det jävligt bra nu, har ett prov i matte kvar, en uppgift i engelska och två i svenska. Sedan är jag klar! UNDERBART.
Idag valde jag individuella också hon tanten blev nog lite trött på mig ett tag..
När jag kom till skolan så gick jag raka vägen till expetitionen och sa att jag ville byta till Engelska B och det fick jag, men sedan var jag tvungen att välja en till kurs på 50 poäng och det var antingen Barnsjukvård eller mentalträning och stresshantering. Bara för att hon satt och kollade på mig så länge sa jag bara något, "barnsjukvård", jaha tänkte jag när hon klickat i det och jag gick iväg.. Jag Jennifer satt och pratade lite och då kom jag på att jag hellre ville ha mentalträning och stresshantering, så vi gick dit igen, så hon tanten fick sitta och trycka och ha sig så att jag blev nöjd, hehe...

Men nu känns det bra i alla fall!

Mitt internet funkar fortfarande inte så jag har snott min lillasysters dator nu...


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0