Plötsligt händer det

Satt och kollade på roast på bern när jag hörde en hund stå och skälla,trodde att det var någon som var ute och gick eller något men det slutade inte. Sen efter 5 minuter började det krafsa på dörren så jag gick och öppnade och bamse (Sofias hund) stod utanför och viftade på svansen. Han fick komma in, det såg så ensamt ut att stå ute och där hade inte jag velat stå själv så han fick komma in och jag fick lite sällskap.
Tror att Sofia sa att han fick stanna här, så han ligger i mitt knä och kollar på scrubs med mig!

Åkte till Timmy igår och vi mös och kollade film. Alltid lika mysigt!
Ska dit i morgon också. Och jag måste komma på något vi kan göra i helgen..
Försöker få tänt lampan men har ännu inte lyckats...

Nu ska jag i allafall duscha och sen mysa med bamse! Imorgon är det nationella från halv nio till ett, wish me luck! woho..


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0