jag behöver en paus

Jag gör inte mycket, nästan inget alls faktiskt, det kan ni fråga min mamma. Men jag behöver ändå sommarlov, jag behöver det väldigt mycket. Massa sommar, massa bad och massa sol
Igår bad jag till gud att något mirakulöst skulle hända idag och vips så hände det. Vi har inga lektioner idag så jag ska vänta på Jennifer och sedan hem och göra bandpasta med baconsmörjra, tro det eller ej men det var Timmy som lärde mig det, "kors i taket".

I fredags sov Timmy hos mig och jag drömde mardröm, en fruktansvärt otäck mardröm. Det var första gången jag drömt att jag försökt vakna och det var hemskt att inget fungerade. Skrek för kung och fosterland att någon måste väcka mig, slog mig själv med handflatorna i ansiktet och nöp mig i armarna. Det fungerade icke ska jag be och få tala om!
Krull som han kallas kom och väckte mig till slut och då var jag väldigt öm i ansiktet och hade stora nypmärken i armarna. Det som jag funderar på nu är varför inte Timmy väckte mig?

I natt drömde jag om spindlar, igen. Det är också hemskt att drömma om eftersom att i drömmen bestämmer man inte själv vad man vill ska hända. Det slutar bara med att man är täckt med stora källarspindlar som pussar på en och det är inte kul, även fast pussar oftast är gott.
Nej jag har ett råd och endast ett att ge: Stay awake!

Den 18 juni fyller jag år, 17 jävla år och jag får säga jävlar för det är 17 jävla år. Så meningslöst... Ett år kvar till körkort, två år kvar till studenten. Jag funderar på att hoppa över det året då jag är 17 och hoppa direkt till 18. Det hade varit något!
Men eftersom att det inte går att ändra året jag föddes är det inte så lätt...
Jag får helt enkelt leva med det faktum att jag har 17 års kris!


Nej, nu ska jag tralla ut på stan med Sebastian en stund och fördriva tiden.

På återseende!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0