hockeyn

3-1 till Sverige, wohooo!
Danmark fick precis utvisning och jag är helt säker på att det är för att dom pratar så förbannat fult!
Måste dessvärre överge hockeyn för att åka till Lisa, rackarns rabarber också, fast saknar henne så det får gå ändå!
Har precis duschat och suttit ute lite eftersom att det är så varmt och gott väder. Det åskade dock som in åt helvete förut när jag jobbade, jag höll på att skita i kors!

Hannabanan kommer i morgon och vi ska se på Munkedaaaaul-hedekäääs med Timmy och Richard, hoppas på bra väder bara...
På tal om Hanna så måste jag till Göteborg inom en snar framtid, måste även till mormor så att hon kan sy ihop mina jeans och laga min klänning, samt ett linne, sen så måste jag till torp och köpa strumpebyssor och rakhyvel eftersom att min börjar sjunga på sista versen!

Nu ska jag koka te och småprata med min kära vännina Lisa.

 



Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0