fan osså

Somnade i stället för att äta.. Oboy vilken tabbe!
Är jätte hungrig nu och jag måste sova, känns som att det kommer bli aning en svårt eftersom att jag somnade vid fyra och vaknade halv tio. Börjar bli trött faktiskt, men inte tillräckligt trött för att sova!
Ni vet vad man brukar säga: Måste man så måste man. Så jag blir nog tvungen.

Sov hos mannen igår och fy så mysigt det är.

Idag har det varit så jävla gott väder ute, låg med några utav barnen på gräsmattan och solade på förskolan förut.
Så mysigt! 
Dem är så underbara, man blir kär i dom små guldklimparna ju... Vill låna Ilma snart!
Börjar 8 i morgon så jag slutar tre, så tänkte höra med Lisa om hon vill komma hit en sväng när hon slutat.

På tal om annat så ska jag färga håret mörkare, trivs inte riktigt i ljust känner jag... Det är inte riktigt Amanda.
Ska fråga mamma om hon kan beställa tid för naglar också. Kör på vita toppar denna gången.


Men nu ska jag somna i soffan alldeles själv.

Iam soooo lonely

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0