vårkänslor

Det är så underbart att gå ut på morgonen och se att solen lyser, det får en bara att vilja vara ute mer och hitta på mer saker. Under vintern är det så lätt att bli deprimerad eftersom att det bara är trist och grått ute och man har så mycket att oroa sig för på vintern, det är faktiskt sant.. Små saker som till slut blir det jobbigaste som finns.


Satt och kollade på olika saker som jag vill ha och lite som jag ska köpa igår, tittade på bikinisar, jackor, skor och massa klänningar till sommaren. För nu när våren börjar komma saknar jag sommaren mer och mer!
Ska shoppa skor med mamma nästa vecka och när jag får pengar ska jag köpa jackor, underkläder och bikinisar!
I love shoes! Vill ha dessa!

Hittade även dessa snygga jackor.





Och underkläder, finns det något bättre?


Bikinisar till beach 10!





Sommarklänningar



Och till sist, dessa ska jag köpa ;)



Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0