Tough one!

Vad skön blogg du har :)
jag undrar hur din personbeskrivning hade sett ut? Hur du beskriver dig själv?

kram Elin


Hej! Tack så jätte mycket! :)
Jag vet faktiskt inte hur jag ska beskriva mig själv, svår uppgift du gav mig där;)
Hehe men jag får väl försöka.
Kram på dig!!!

Here we go!
Min personbeskrivning: Jag heter Amanda Johansson, är 16 år och 9 månader gammal. Bor i munkedal tillsammans med min mamma, storebror och lillasyster.

Är fruktansvärt envis och har nästintill aldrig fel!

Jag skulle väl även säga att jag är snäll,
mot de personer som är snälla mot mig då vill säga!

Lat får jag väl klämma in med också, för det kan jag inte sticka under stolen med..
Är faktiskt riktigt lat.
Tackar gud för mina gener! Hade jag inte haft mammas gener så hade jag varit skit fet.
Så tack tack gener!

Omtänksam, jag försöker så gott jag kan att alltid tänka på andra människor!

Givmild.. Heter det så? Ja, ibland är det bra och ibland inte. Önskar att jag var lite snålare ibland! hehe.

Glömsk, ja..
Det är nog den sämsta egenskapen jag har.
Kan glömma bort en sak fem minuter efter att någon sagt den till mig. Det är lite sorgligt och väldigt jobbigt!
Har glömt mer p-piller än vad jag ätit, nej inte riktigt men så känns det!

Är faktiskt blyg när jag träffar nya människor. Tycker alltid att det är jobbigt de första gångerna!
Vad ska man säga? Hur ska man göra? Vad ska man prata om? Ska jag säga något ens?!

En sak som jag själv tycker är riktigt jobbigt är att jag är så sjukt lätt irreterad och vissa dagar kan jag bli arg för minsta lilla. En egenskap som allt för ofta ställer till ett helvete för mig!
Vet inte vad jag ska skriva? hehe..

Hoppas att det dög, hehe.

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0