Nu så!

Nu drar jag igång igen!
Har inte haft ork, tid eller lust att skriva något, förlåt för det!
Har varit med David i helgen och Timmy också.
Trodde att Hanna skulle komma men nej.. Blev dissad av henne!
Så i fredags var jag och David på torp och han var bakis. Jag å andra sidan svullade i mig mc donken!
Inte fel, neee!
Vi åt godis och kollade på gamla filmer från när jag var liten! Att vi inte dog av skratt..
"vita ögonbryn" haha skrattar fortfarande!

Igår åkte vi och hämtade Timmy & åkte hem till mig och så såg vi på Wilderness, skit bra film för övrigt!
Efter filmen åkte David hem och jag och Timmy gick upp och la oss och skulle se på "vänner för livet" men det blev samma sak som varje gång Timmy sover hos mig.
Han somnade och jag såg på filmen 1 och en halv gång och grät lika mycket både första och den halva gången!

David kom och hämtade honom vid 4 idag och då satte jag mig i mitt rum och glömde bort tiden helt och hållet! Satt och försökte komma vidare på "bubble struggle" som är ett meningslöst spel på facebook som jag har blivit beroende av!

Mormor har stickat en mössa till mig, taack morrmorr ♥



Nu ska jag sova. Är väldigt trött och känner att det kan behövas!
Har sovmorgon till halv tio i morgon. Underbart!
Natti

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0