maoen?

Magen då alltså. Den fortsätter att göra ont och jag fortsätter att klaga på den.
Får bli till vårdcentralen i morgon..

Anledningen till de korta inläggen det senaste är att jag har inte gjort något på lovet. Varit med Timmy och mamma typ. Quality time med mamma skulle jag vilja säga!
Suttit i soffan och klagat på livet. Inte så kul men ja.

Sitter (återigen) i soffan och lyssnar på musik i stora hörlurar!
Sjunger högt och min syster Matilda blir sur och höjer tv:n, som jag för den del kan överrösta om jag vill men jag orkar inte.
Nu får jag bara mima.. Så jag håller mig till det om det ska vara sånt tjat!

Har precis ätit fil och flingor så jag är riktigt mätt nu!

Matilda kom i springades med Morfars gamla solglasögon och dom måste jag visa för dom är så fula!



yeah!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0