humhumhum

Har en fundering, som jag tänkt på idag..
  • Varför måste det vara snö i mars?
- Januari börjar året, Februari kommer näst, mars o april har knopp i håret...?
Jag ser då minsann inga knoppar  i något hår! Det är då en sak som är säker.

Var hos Timmy en stund
Sedan har jag suttit på mammas jobb hela dagen och degat..
Så jag har faktiskt inte gjort något alls!

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag har kids som väntar på dagis i morgon bitti så jag vill komma i tid!

seeeee ya tomorrow!


Fick en puss från min gris förut också! Eller ja, fick flera stycken.


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

Vad skön blogg du har :)

jag undrar hur din personbeskrivning hade sett ut? Hur du beskriver dig själv?



kram Elin

2010-03-04 @ 17:38:15

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0