Good morning Uddevalla!

Har inte tittat ut genom fönstret än, gick bara ut i köket, gjorde en macka , lite oboy och raka vägen in till sängen igen!
Det går inte att beskriva hur underbart det är att få sova ut!!!

Men sen så ringde Timmy mig när han varit hos tandläkaren vid nio ungefär.. Blev sådär lagom glad då, men det var lite kul, "javg äj bedövad i halva ansitet".
Sen ringde han yttligare en gång vid tjugo i elva och en gång till vid tio i elva och efter den sista gången gick det sådär halv bra att somna om tyvärr..

Klockan fyra ska jag och Mamma göra naglar, kanske äter lunch med henne innan dess om jag hinner duscha och göra mig i ordning lite..
Killar är alltid lika snygga på morgonen medan tjejers utseende förfaller..
Somnade på ett helt magiskt sätt igår, så syyykt mysigt var det!
Timmy låg och kramade mig och så började jag killa honom på ryggen och så killade han mig och så låg vi så tills jag somnade, hihi. Hur gott?
So far anyway! Börjar med duschen I think!

Have a nice day!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0