det får ta den tid det behöver!

uppdateringarna alltså.
Ibland funkar internet hos Timmy och ibland inte, nothing I can do about it!

Igår gjorde jag och Nattis naglar för mamma kom inte ifrån jobbet.. :(
Men blev super nöjd verkligen! Tog svarta toppar för vitt är så tråkigt..
Efter vi varit på salongen åkte vi och käka på cactuz, bakpotatis och räkröra, fy fasiken vad gott!
Natalie har fått körkort nu så hon körde upp mig till Jennifer på Tureborg.
Marcus, Jennifers kille skulle egentligen till krogen men han stannade hos Jennifer..
Det var en kväll fylld av skratt vill jag lova!
Men det kändes ändå jobbigt eftersom att jag blev 3 hjulet under vagnen och det är alltid jobbigt men aja. Shit happens. Skönt att träffa henne igen!

I morgon är det bäste fredag, åh så underbart j*vla skönt!
Blir en lugn helg för min del, känner mig inte helt hundra.

Nu ska jag glo på NY CSI eller vad det nu heter .. Somnar förhoppningsvis en sväng också!



Toodles


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

Vad kostade det? :D

2010-03-22 @ 13:22:13
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

Det kostade 300, det var gå två betala för en så man betalar ju hälften var om man går men en kompis t.ex. :D Men annars kostar det 600 :)

2010-03-22 @ 20:01:42
URL: http://aebj.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur länge är det så? :D

2010-03-24 @ 20:14:06
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0