Bäääzill

Sitter hos Bäzillen med täcke i sängen och kollar på parodier. Väntar även på att Timmy ska göra mat.. Vilket kommer sluta med att jag gör maten, men ändå..

Jag, Hanna och Magnus åkte in till Timmy igår och satt och kollade på film, åt godis och pratade till fyra - halv fem på natten.
I morse åkte Hanna och Magnus med tolv tåget hem. Amanda sitter kvar för hon är helt slut..

Skulle åkt hem idag egentligen men jag åker hem efter skolan i morgon ist, fast åker nog till mammas jobb och med henne hem.
Theres ska klippa och färga mitt hår om typ 1 och en halv vecka. Ska bli så grymt skönt!
Funderar på ljust överhår och mörkt underhår.. Men får suga på den karamellen ett tag.

NU ska jag göra köttbullar och makaroner, orkar inte göra något annat..



PUSS

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: fjärdedelsyster

Hahha, inte konstigt att du e helt slut så som du höll på inatt ;D Men de va mys! får ses nästa helg också !<3

Btw, färja INTE ljust överhår och mörkt underhår! Baaara mörkt igen de e massa fint på dej! <3

2010-03-14 @ 17:15:33

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0