morgonhumor

Varje gång jag ska skriva ett nytt inlägg på min blogg kollar jag på de jag skrev senast och kollar vad jag gjorde den dagen, typ... Nu läste jag mitt senaste och där står följande : "Jag måste byta tröja, tog fel i morse och hann inte byta". Läste det som hastigast och tyckte det stod blöja, det kändes lite pinsamt men samtidigt tänkte jag att så fel kan jag väl ändå inte ha skrivit.
Ni kanske inte tyckte det var så kul, men attans vad jag har skrattat! Fick till och med ont i magen.
.
Idag ska jag hem till min mamma, bara min mamma! Ska bli så skönt, känns som att jag varit hos Timmy i en evighet, inte för att det är något dåligt eller så, men jag saknar min mamma. Väldigt mycket faktiskt, tror att det bor en liten mammagris i mig fortfarande!
Åh vad jag ska knodda mig med henne sedan, knoddeliknoddknodda! Om man säger knoddeliknoddknodda så låter det riktigt härligt faktiskt, jag testade alldeles nyss.
.
Om någon mot all förmodan skulle av någon konstig anledning ha missat att sommarlovet har börjat så tänkte jag bara säga att jag faktiskt har sommarlov och det är jätte skönt.
.
I fredags var jag och Timmy hemma hos Daniel som är Timmys bror och Fanny som är Daniels tjej.
Då träffade jag Aimée, det är Fanny och Daniels jätte söta bebis! Kunde inte sluta le när jag kollade på henne, kändes ganska dumt... Att bara sitta och le hela tiden, men jag kunde inte hjälpa det! Hon var för söt helt enkelt!
När Alicia och Anno ( Fannys barn, som också är jätte söta! ) gått och lagt sig och Aimée somnat i Fannys knä såg vi på en ur knepig film... Förstod nästan ingenting, fast jag somnade en ganska lång stund i och för sig. Men Fanny sa att jag inte missat något, så den var nog inte alls bra!
.
Nu ska jag tvätta, duscha, spela sims3 och kolla på tv. Fast inte allt på samma gång då

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0