kul för er, väldigt...kul

Studentveckan måste nog vara den mest deprimerande veckan på hela året.
Den finns för att göra oss som vet att vi har två år kvar arga och deprimerade så här innan sommarlovet.
Det kanske bara är jag, men jag tycker i alla fall att det är fruktansvärt deprimerande...
Var i alla fall och firade de glada studenterna igår. Hittade Wille efter många om och men! Han fick en visselpipa, blommor och ett champangeglas, för det tyckte jag och mamma att han kunde behöva. Han var så stilig så, lilla Wille.
Nattanilj ( Natalie ) min kusin tog studenten igår också och vi var på studentkalas och åt god mat osv.
Jag personligen är inte så förtjust i kalas när det är så mycket vuxna folk som är med, haha. Man har inget att prata om överhuvudtaget, men det kan ju vara något positivt det med...

Idag ska jag göra färdigt lite svenska och sedan ska jag göra mig feeeerdig för smögen!
Timmini måste komma hem först eftersom att jag har grejor i hans bil som jag måste ha och det är så typiskt mig att glömma det där... Fast idag kom jag på det och var påväg ut men han rullade iväg med bilen mot Torslanda och jag stod som ett fån i fönstret och vinkade... inget ovanligt.

Smöööögen, smööööögen. Here I come... om en stund i allafall.
Jag, Jennifer, Hanna, Marcus och bla bla ( kommer inte ihåg namnet? ).


Nu ska jag äta och fortsätta skriva på mitt reportage, tack gud för att det snart är sommarlov!





Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0