komma-ihåg-smågrejor

Det är inte min starka sida, jag tror faktiskt inte att jag har den sidan faktiskt. Det enda jag kommer ihåg är typ datum och saker jag varit arg eller ledsen över.
Men små saker som alla brukar komma ihåg, dom sakerna glömmer jag. Det är allt från att svara på sms, ta mina p-piller till att möta någon, ta på mig kläder, passa bussar eller lämna in saker till skolan.
En sak undrar jag, kan man träna upp sitt minne? För jag behöver verkligen få bättre minne, det funkar inte längre. Har lust att slå till mig själv ibland eller typ skriva en lapp och ha med mig överallt med saker jag ska komma ihåg, fast den skulle jag väl glömma någonstans den också.
Börjar förstå varför jag fick den där utmärkelsen från skolan, vet ni vad jag fick utmärkelse för? "Årets virrpanna", Oerhört charmigt!
.
En sak jag kommer ihåg är min födelsedag som faktiskt är i morgon!
Väldigt tråkig ålder, 17 år. Pfffft.
Men mamma har köpt en ny grill idag så i morgon blir det grillmys med ett gäng underbara tjejer! :)
.
Nu ska jag och mamma hämta Hanna, ppppfft så seg hon är!
Jag tycker om att säga pfft, då vet man att man tycker att något är lite sådär inte alls bra eller bara ironiskt.
Det ska jag säga nästa gång Timmy säger att jag slänger mina kläder på golvet, "pffffffft älskling"
Han kommer också hit i morgon :)
.
en sak jag stör mig på är kvinnor (alltså som är äldre än 30) som pratar skit om folk dom inte vet ett skit om. Aja bajja!
.
det sista jag ville säga idag är
TACK MAMMA FÖR ATT DU ÄR DU!




Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0