Jag var nog lite fjortis...

Okej, inte lite fjortis utan väldigt mycket! Den enda grejen som saknades var det blonda håret..
När jag kollar tillbaka på hur jag var för typ 1-2 år sedan skämms jag...
Riktigt mycket och väldigt ha svansen mellan benen skämms!

Vet inte om jag vågar ladda upp några bilder från denna period av uppmärksammhets behov på bloggen faktiskt.
Men jag var verkligen jobbigt pinsam, det var nästan som att slitz var mitt mål i livet. Mer tänker jag inte säga!
Några av de "bättre" bilderna om jag nu vågar säga bättre, lägger jag upp, men endast för att visa att jag inte längre är ett pupertets monster men myggbett på bröstet, idomin salva på läpparna och sönder sprayat hår!

COPYRIGHT PÅ DESSA BILDER!!!!



Hur kunde jag? En liten osäker skitunge som trycke upp två tömda russin i kameran, ajajaj...
Och tänk då hur jag såg ut gånger ungefär 221. Det är dagens ungdomar, ueeeeek.
PFFT, dom kommer ångra sig!

Det var väl det jag ville komma fram till med dessa bilder på en virrig fjortis i sina bästa dar!

Men sen så har jag faktiskt växt en del både inom mig och utseendemässigt.
Har växt på längden också faktiskt även fast mina 159,9 cm inte låter mäktigt.
Från sjuan till ettan på gymnasiet har jag växt ungefär 15cm. Det är ju skit häftigt!!

Nu ska jag dricka the och sparka på dammsugaren






Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0