jag undrar...

Kan man ge bort små syskon eller är det väldigt olagligt?
För om det inte är det så har jag en som jag vill byta mot en yngre och lugnare version. Anledningen till att jag vill ha en yngre är självklart för att dom är sötare när dom är mindre, anledningen till att jag vill ha en som är lugnare är för att jag vill väldigt aggressiv när jag är i närheten av arga och irriterande syskon.
.
Idag känner jag mig ganska ful, för idag sitter jag på stationen med min dator och kollar facebook... Hjälp vilken nörd jag har blivit, finns det facebookrehab kanske? Fast jag är inte inne så ofta längre faktiskt, kan kanske bero på att jag inte har något internet för min bror (som också är ute för byte) har spärrat mitt internet.
.
Jag måste byta tröja, tog fel i morse och hann inte byta. Funderar på om jag ska springa bakom någon bil eller på något sätt ta på mig den andra tröjan under den jag inte vill ha?
Måste komma på det innan jag ska fortsätta mot uddevalla, vilket betyder att det är bråttom!
.
Sen ska jag till min andra halva och vi ska göra fläskfilé och potatisgratäng idag, för det är jag fruktansvärt sugen på faktiskt.
Han också tror jag och är han inte det så kommer han att bli det när han känner lukten av det, det kommer kurra i hans mage då!
Det gör det i min nu... Bara för att jag inte ätit något!
.
Nu : åter till operation tröjbyte!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0