solen skiner

och jag jobbar. Som vanligt, min jävla otur kan ta sig! Det har inte varit fint väder en enda dag när jag varit ledig. Någon där uppe måste verkligen hata mig, eller tycka riktigt illa om mig...!
Själv tycker jag synd om mig. Men det är uppenbarligen bara jag som gör det. 

Det känns som att det enda jag gör är att klaga så här kommer lite glada och ointressanta saker jag har att berätta eller fundera över!

 Klockan kvart över tre åker jag till Göteborg och till Hanna, ska bli underbart! Ska se på twilight igen, mysa och prata om allt möjligt! Håller tummarna för en tur i båten, stenhårt håller jag mina tummar ska ni veta!

Nästa vecka ska vi åka till Axevalla och det ska bli underbarare än underbarast! Är lite nervös dock eftersom att jag ska köra dit... Men jag tror det går bra faktiskt!
Klippt mig har jag gjort också! och just det, Hanna ska färga mitt hår också.

Har mycket att göra idag, fast på jobbet är det lugnt just nu och Henrik som ska vara här idag har inte kommit, how unusuall..
Men jag ska ha lite grejer av Timmy som han ska komma hit med och pussa honom hejdå eftersom att jag ska till Hanna hela helgen och på måndag åker hon med mig hem så vi kommer inte träffas på 1 och en halv vecka ungefär :( ..
I göteborg ska jag som sagt möta en klient och lämna några papper och så ska jag äta också, hur ska jag hinna med... Jag är inte hungrig nu så jag kommer nog inte få äta något idag. problem problem.. 

Jag har fortfarande huvudvärk och ont i magen, så jag orkar inte gå till östra sedan så Timmy får köra mig om han orkar..

 

bild från i lördags hemma hos mig, jag och stina ♥

Nu ska jag fortsätta här lite...

tjing!
 


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0