God natt

Asså inte god natt som i "nu ska jag sova" utan god natt som typ, god kväll... Ja ni fattar!
Är hemma hos Sofia med Olivia. Har passat Ilma idag eftersom att mamma, Fia och Marcus är och kollar på badjävlar ( det är slut nu men dom har varit där och kollat ). Ilma har i alla fall somnat, lilla godingen...
Fick ett jätte fint kort av henne förut, med detta fina klistermärke på:
Åh vad god hon är, blev så glad när jag fick det!
Och för er som inte vet är Ilma fyra år och Mammas kompis barn.
Vi har kollat på film och lekt med Barbie! mysigt.
.
Igår i alla fall var Jag, Karina, Sandra, Emma, isabella och Lina på fjorden en sväng.
Skit tråkigt och helt meningslöst när man inte är 18. Var där i 1.5 timme, sen åkte jag och Karina hem till Timmy och sov tills hon skulle upp vid halv sju och ta bussen till strömstad... PUH!
En bild från helgen :
Mina tuttarr ser JÄTTE hängiga ut, men skit samma!
tagna från Isabellas blogg

Nu kommer snart Timmy, han ville inte sova själv så han sover hos moi.
Olivia vill inte vara själv så han kommer hit tills Sofia och Marcus kommer hem :)

PUSS

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: isabella

SÖÖTNOS:D det får vi göra om tycker jag:D <3

2010-08-01 @ 11:34:23
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0