ENSAMMA JAG

Idag är jag en ensam jag.
Timmy har åkt till Laholm och Ruben och jag, ja jag sitter hos Timmy och orkar inte ta bussen hem...
Karina ska komma till mig imorgon och vi ska vara i Timmys lägenhet eftersom att han inte är hemma :)
Kanske blir en sväng till Fjorden också.
Ska göra köttfärssås och spaghetti till oss också, måste ju försöka lite eftersom att mamma inte är här...
Vilket har gjort att jag ätit enbart makaroner idag. BLÖK.
Nu ska jag ha tråkigt, sova och ha tråkigt igen. Längta lite efter Karina ska jag också göra!
Axevalla var skit roligt förresten! Lägger in lite bilder snart.
Var på Liseberg igår med Timmy och det var jätte mysigt och roligt det också!
jag just nu..

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0