bloggtorka, eller vad säger man?

Skit samma vad och hur man säger, jag har inte skrivit något på ett bra tag nu...
Det är nog för jag att jag har varit så upptagen!
Jag har fyllt år, fått sommarlov och massa annat ointressant.

Just nu har jag lust att åka hem och gå och lägga mig och sova, det är INTE kul att jobba.
Det är däremot väldigt kul att tjäna pengar eftersom att jag och Timmy ska åka utomlands till hösten.
Jag har redan tjänat ihop massa pengar!
Men just idag och just nu så känns det som att 5-6 timmar med sömn hade varit värt att offra en resa för.
Nej nu ljög jag, men det hade varit väldigt skönt!

Igår var Natalie, min kusin här och vi satt och pratade om allt möjligt. Vi såg på another teen movie också, den var konstig den filmen...
Men jag och Natalie ska i alla fall åka till Göteborg och shoppa någon dag, det var länge sedan jag shoppade faktiskt!

Ni vet om man är arg på någon så skriver man ungefär såhär till den personen "hej." Den punkten efter där är väldigt viktig och om jag ser en sån punkt när jag får sms eller så, då vet jag att personen är sur på mig och då låtsas jag inte som att inget hänt.
Men jag önskar att man kunde göra en sån punkt som var väldigt stor med en arg gubbe i...
Då hade alla vetat att dom kanske inte skulle skickat det smset som kom efter det med punkten i.
Bara en fundering jag legat och tryckt på!


 Nu ska jag halv sova en stund innan jag börjar producera något.
Sen ska jag till Timmy i alla fall! <3



Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0