Trust is all I ask for

Sitter hemma hos Timmy nu äntligen efter en lång dag på praktiken..
Har haft huvudvärk konstant hela dagen!
Fyfan så jobbigt det är med skrikande ungar då.

Tog 932 från bruksskolan förut och skulle byta vid kvistrum, då var bussen försenad så 860 kom före oss så hon ringde han som körde 860 så han fick stanna och vänta på mig.. Pinsamt!

Träffade Carina på kampenhof och stod och pratade med henne ett bra tag, kul att träffa henne igen!
Mötte Emilie, Isberg alltså, när jag skulle ta bussen till Timmy. Hon skulle upp till sjukhuset så vi åkte tillsammans upp och stod och pratade ett bra tag om allt möjligt! Kul att träffa henne igen (:

Kom hit för en kvart sedan och klockan är tjugo över fem och Timmy har inte kommit hem än..
SABLARS OCKSÅ, jag som är så hungrig!




Och hell vad snygg jag känner mig nu, efter den otroliga vandringen från Uddevalla sjukhus till Timmy!


Nu hoppas verkligen att Timmy kommer hem snart..
Det är så sjukt tråkigt att sitta här själv nu när sims är tråkigt igen!

Funderar på att skaffa lugg förresten? kanske hade varit något, eller?...


Gjorde det bästa jag kunde med att få upp håret så att det såg ut som lugg..
men detta får duga!
Timmy kommer tvärvägra men endå.

Nu kommer han nog, så

toodles




Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Anonym

gilla (Y)

2010-02-21 @ 14:58:36

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0