Trötter

I natt har min näsa antingen blivit igenproppad med damm eller så är jag väldigt förkyld.. Jag gissar på förkyldningen eftersom att jag sov i soffan i natt och där finns det inte mycket damm, till skillnad från mitt rum då!

Min dag har faktiskt varit ganska bra med tanke på att jag har varit i skolan, var inte med på idrotten idag för att jag hade så jävla ont i halsen och har fortfarande. När vi skulle haft idrott kom mamma och hämta mig och vi åt på Mona-Lisa och delade på en semla, mumsigt!
Det är stängningsdag på förskolan i morgon så jag är ledig, jätte skönt men jag ska in till Uddevalla och hämta en mobil från Elin och lämna hennes älskade minneskort, höhö!

Blir många bussturer för mig i morgon tyvärr..
Men men, jag är glad för det.

Nu fick jag däremot en bra idé så att jag behöver inte åka så mycket buss! wehoo.

Dagens lärdom!

Idag har jag lärt mig att vissa person behöva lära sig att respekt förtjänar man, att man möts på halva vägen och att man inte kan ta för givet att folk ska ställa upp hela tiden med att köra,hämta,lämna och ja you name it!
Och det gäller alla, man kan inte bara få allt serverat och ta för givet!

Haha , ja ja nu ska jag gnugga ner mig i soffan och vänta på Paradise hotel, snacka skit med mamma och sen sova.

I morgon ska jag till mitt hjärtegull ♥
Timmy hjärta mig

Sweeeet dreams



Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Carro

Sååå saaant en del tror de kan styra å ställa som de vill Halva vägen tänk om en del puckon kunde fatta de de tänker feeen inte på vad de kräver ischhhhhhhhhhh

2010-01-26 @ 21:27:05
Postat av: Amanda svarar

Jo men visst är det så, världen hade sett så mycket bättre ut ;)

2010-01-26 @ 21:47:21
URL: http://aebj.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0