Talking in the telepföööön!

Lite tråkigt men det måste man ju göra det också ibland..
Timmy pratar med sin mamma och jag tror att vi ska beställa hem pizza, tjockisar som vi är!
Vi har sett på G-force precis och tagit en dusch så jag sitter i handduk och orkar inte riktigt ta på mig några ordentliga kläder..
Förut när vi duschade skrämde jag Timmy så han slog i huvudet i den stången där duschen hänger på.. Stackarn kommer väl få en bula!..
Pizza skulle sitta bra nu.. Timmy är grinig över sin dator, det förstår jag.. Jag hade gått under!
Tänkte att jag skulle dansa ut i vardagsrummet och ta på mig kläder, för kallt är det!!!
Chingeling!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0