ta hand om dig

Det är en mening som man hör på tv:n varje dag.
"Ta hand om dig" & "cause your worth it" så idag tänkte jag att nu ska jag ta mej tusan ta hand om mig och det är jag värd!
När jag kom hem från Timmy förut gick jag raka vägen upp till mormor ( som är i tyskland ), fyllde på badkaret,satte på musik, tog en glass och la mig i det varma och sköna vattnet!
Jag somnade efter ett tag och vaknade upp som en konstig och skrynklig varelse.. haha, så ful jag såg ut!
Anledningen till att jag vaknade var att jag drömde att jag låg i badkaret och så kom det in en man i kappa och hatt med en pistol i handen och kollade på mig. Men det var inte det läskiga! När jag vaknat och kommit underfund med att det var en dröm kände jag hur något puttade till mitt huvud och jag trodde att jag skulle få en hjärtattack, jag tänkte "nu kommer jag att dö och ingen kommer märka det". Blundade och det kändes som att jag skulle börja gråta, efter några sekunder kollade jag bak och då var det kattjäveln som puffat till mig!


Innan jag skrumpna ihop och blev som en överhettad pung..


låst alla dörrar nu och kurrat ihop mig bredvid katten i soffan, jag kollar på simpsons och han tuttar på badrocken..


Mysiga kissemiss!

I morgon kommer Timmy hit och mysar med mig!♥

P.s Måste berätta en rolig grej som jag snurrade ihop helt och hållet!
Igår när kollade jag och Timmy på lejonkungen och jag kom på en jätte smart grej ( tyckte jag då ) som jag skulle förklara för Timmy, det hela började med att jag skulle säga " kom nu skrutt, nu är det mustafa på tv:n"
För det första så heter han inte "Mustafa" utan "Mufasa" och för det andra så var det Scar.
Där började det, jag fick för mig att Scar var Mufasa.
Och då började jag att tänka på det faktum att "Mufasa" ( Scar ) är det enda mörkbruna lejonet och eftersom att han heter Mufasa måste det vara genom tänkt, jag menar Mustafa är ju inte ett svenskt namn och jag tyckte att det var en tanke bakom det eftersom att han är mörkbrun.
När jag efter ungefär 20 timmar kommit till sak kollade Timmy på mig och frågade hur fan jag får ihop det?
Då tändes den en väldigt stor lampa ovanför mitt huvud och jag kom på att han faktiskt hette Scar..
Det låter säkert inte kul för er, men ni  var ju inte med och då är det aldrig lika roligt!

Men nu ska jag krypa ner ordentligt under filten och fortsätta mysa med Mormors blodigel till katt.
Sätter nog på lite te först och äter lite kakor, mumma!

Tjingeling!

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: furris

HAHAHA mustafa XD

du e bäst gumman<3

2010-01-08 @ 21:24:59
Postat av: Amanda svarar

Hhahah så fult var det x) <3

2010-01-09 @ 10:01:16
URL: http://aebj.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0