Stackarns mig

Har så fruktansvärt ont i halsen och mår så jävla dåligt idag. Usch på mig lediga dag..
Blev inget hämta mobilen idag heller tyvärr, får göra det i morgon instead!

Har nästan inte sovit något i natt, har legat och vridit mig både hit och dit i soffan.
Sov med mammas värmefilt på max och mitt duntäcke över mig, frös och svettades som en gris på samma gång, kände mig inte så färsk i morse när mamma väckte mig kan jag säga..

Jag och mamma handlade mat förut som nu står i ugnen och det blir : Kött, klyftpotatis och beanässås! Yummiie.
Semla har vi ätit som förrätt och vi har köpt chips till ikväll och varsin stor cola som vi hällt upp i varsitt jätte glas!

Coca-cola ♥ Amanda

'

Toodles

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0