skola..

Jag bokstavligen drog mig till helvetet imorse!
Och som jag skrev så skulle lockarna försvinna när jag gick ut och det tog 5 minuter och vips så var dom borta..
Hade lite hopp om att dom skulle stanna kvar, men icke!
Förstår verkligen inte hur det kan vara så kallt ute? Jag menar -20, man dör ju om man är ute för länge..
Fryser ihjäl eller får lunginflammation!
Tur att jag har halsduk, mössa, vantar och långkalsonger.. Annars hade jag dött.
Det är inte normalt att det är så kallt.. Jag ville ha vit jul när jag var 6-13 typ. Nu skiter jag i vilket men nu kommer all den snön jag har saknat i 10 år på en gång!

Idag har jag varit med om en rad roliga grejor.
Första:
Satt på bussen i morse och tänkte på en skit rolig grej som hände igår, vilket resulterade i att jag började skratta som en idiot och hade väldigt många blickar på mig.. Jag sket i vilket för jag tyckte att dom borde veta varför jag skrattar!
Andra:
Jag satt i klassrummet, la benen i kors och då kändes det jätte konstigt i ena byxbenet? Undrade vad i hela friden det var för något som gömt sig i min byxa?
Skrattat åt det en stund med Jennifer och Elin, sen ville jag gå till botten med mysteriet så jag tog tag i Jennifer och drog med henne in på toaletten!
Drog ner byxorna och där i ligger det strumpbyxor, som jag inte hade på mig utan dom bara låg där och låg längs med mina ben..
Tredje:
Fick en mysig kofta av mamma i julklapp och den har jag på mig idag. Det är en sån som är kort bak och blir längre framåt. Om det är någon som fattar vad jag menar?
I alla fall så sprang jag i trappan och så började Jennifer skratta åt mig och tyckte att jag såg ut som Batman, han har ju sån lång grej som fladdrar..
Kanske inte var är lika roligt för er, men jag har i alla fall skrattat så det räcker för en månad!
Timmy och jag skrattade många gånger igår också.. Herregud jag fick ont i magen och började gråta så mycket jag skrattade!
Säger bara att det är tur att jag inte behöver skämmas när jag är med honom och att han inte behöver skämmas när han är med mig! hahahahaha.
Love u

Nu ska jag gå och äta maaat, yummie!

Later alligator!




Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: furris

hahhahahahahhah<3

2010-01-12 @ 14:13:08

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0