Skola..

Dagens Amanda
Har datorkunskap och ska jobba i excel men jag fattar ingenting..
Fast nu kom Elin på att vi börjat med fel uppgift så nu får vi börja om!

Såg på Johan Falck igår med Timmy, de filmerna är så jävla bra!
Låg och feta oss med chips, dipp och sockerdricka. Vi är tjocka men det är gott.
Höll på att somna hela tiden men så fort jag nickade till började Timmy hoppa i sängen
så jag hade inte en chans att vila mina ögon..
Försökte med "men det ser ut som att jag blundar för att jag ligger bak med huvudet och kollar" men han gick inte på det..

Vi åkte aldrig pulka igår eftersom att vi kom på att vi inte har någon pulka..
I stället gjorde vi makaroner och falukorv, tvättade och bäddade nytt i sängen.
Efter det kände jag mig duktig!
Amanda in action!

Ser ut som att jag har stekspaden i kastrullen men det har jag inte!

Idag ska jag hem till mammi och försöka se på filmen som vi köpte för typ en vecka sedan..

Hoppas att hon slutar tidigt idag, för det gör jag..
Tänkte åka med henne hem (:

Nu slutar vi så jag ska gå upp till datorgubben och prata med honom om mitt datakontrakt..
Toodles

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0