Sista lovdagen

Det suger! Jätte mycket verkligen.
Men det har varit skönt med lov i alla fall!

Jag har även lyckats med det omöjliga, jag har vänt tillbaka dygnet!
Nackdelen med detta är att jag har vaknat fem två dagar i rad..


Sitter i soffan hos Timmy och kollar på "Ella den förtrollade", skum film måste jag säga..
Bredbands gubbarna har precis varit här och fixat och haft sig så nu funkar internet och även min fina vita mac dator.


Nu ska jag och Timmy äta rostade mackor och tvätta massor med tvätt för igår hann vi inte :P

Vid fyra ska jag hem till mamma (:

Har inte haft min dator eftersom att den inte funkade hemma, eller aa internet funkade inte!
Men jag tänkte i allafall visa vilken fin morgon frisyr jag hade när jag vaknade igår:



Jag tycker inte om att vara med på kort på morgonen så ni får nöja er med mina fina fjongar till höger som jag undrar hur dom kom dit eftersom att när jag fick och la mig såg jag ut såhär :



Jag börjar inse att det nog är som folk säger.. Jag snurrar runt när jag sover..
Känns jobbigt att erkänna det men jag borde ju fattat det när Morfar alltid bar ut mig i soffan när jag sov i Mormor och Morfars säng med dom!

Nu har jag ätit och slängt i första maskinen , ni ser så fort det går för mig att skriva ett inlägg!

Haha, nu ska jag hjälpa Timmy med resten innan han får ett bryt på mig..

Tjingeling!



Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0