Simon och Thomas

Varför pratar han Svengelska? Han kan ju svenska ju..
Jaja, han är rolig i alla fall!

Var hos mamma på jobbet förut i typ tre timmar, haha.
Tiden gick faktiskt fort och det var mysigt!
Jag hann se "Sommar med Göran" som Robert var så snäll och skicka till mig förut!


Såhär roligt har jag på mammas jobb:
 


Haha jaa som sagt..

Mamma tyckte inte om när jag tog kort på henne..


You are the best!

Fick semla förut också och äntligen fick jag hämtat ut mina p-piller som bytt till.
Haha, lite seg är jag menmen!



Amanda ♥ Semla

Åh så gott det var!

Nu ska jag fortsätta se på tv. Eller ah det kommer sluta med att jag sitter på facebook men endå.
Det är värt ett försök!

Toodles




Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0