Off to my praktik!

Har ätit en macka och druckigt lite juice nu, så nu klarar jag mig fram till lunch! hihi.
Min buss går ifrån Uddevalla sjukhus klockan 06:50 så jag får gå härifrån vid en fem över halv ungefär.

Det ska verkligen bli skit kul att komma dit igen, har saknat de små hjärtegullen!
Om det är något som kommer bli tråkigt är det sedan när jag slutar ettan för då ska jag börja praktisera i förskoleklassen i stället..
Men nu ska jag hoppa i kläderna och fixa mig lite snabbt.

Hade världens sjukaste dröm i natt som jag ska berätta om sen!
Slutar vid tre idag.

Puss på er så länge!



Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0