Jag luktade på en sked i ett hål för att jag är cool

Har inte något internet på min dator än..
Vet inte hur jag ska bära mig åt för att få igång det heller?
Glest med inlägg tyvärr, men jag ska fixa det! hoppas jag..

Var på praktiken igår och idag och det har varit jätte mysigt.
Idag har jag åkt stjärtlapp för fulla muggar!!!
Gått upp och ner och åkte med barn i knät, vilket resluterade i att min tröja fylldes med snö!
Det är mysigt.

MÅSTE berätta om min helt skruvade och otroligt sjuka dröm.

Jag drömde att jag hade fått en infektion i näsan i form av en fet jävla larv..
den var skit tjock och huvudet såg ut som ett ollon haha..
Huvudet stack ut genom ena näsborren på mig och andra delen i munnen.
Jag och mamma var hos Timmy och hon ringde en ambulans.
När den kom körde mamma iväg med ambulansen,sjukvårdarna i mammas bil och Timmy körde ner mig till stationen för att jag skulle ta en buss till sjukhuset.
Jag, som inte hade några pengar fattade inget och åkte fram och tillbaka från stationen och konsum med en gratis buss.
Helt plötsligt befann jag mig på en jätte hög plattform bredvid en tågräls och man kunde inte stå där uppe när tåget kom för då blev man påkörd.
Så när tåget kom blev jag platt som ett papper och stod så långt från spåret jag kunde.
Larvens huvud gick av och den började blöda och sen väckte Timmy mig.

Denna drömmen fick mig att fundera på vad fan det är för fel på mig?

Jaja..
Ska se på let's dance med mamma nu så we'll talk later!

P.S har inga pengar på mobilen!

Toodles

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: annah

Haha shit vad konstig dröm!

2010-01-15 @ 21:43:03
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0