Morgonen suddar jag ut!

Det hela började med att jag försov mig, sprang upp och åt kalaspuffar i stället för gröt som jag ville ha..
Sminkade mig en snabbis och kollade upp bussen som jag skulle hinna med. Så jag drog tag i väskan och datorn och sprang  ut och när jag låst och sprungit tre trappor ner kom jag på att jag glömt mina skor, så jag la väskan och datorn på en stol och sprang upp och hämta dom, drog tag i väskan och gick.
När jag kommit till busshållplatsen undrade jag var min dator tagit vägen och den hade jag glömt i trappuppgången!
Det blev att springa tillbaka och missa bussen....

Jag kom i alla fall till skolan tillslut och nu har jag svenska, det är sjukt tråkigt!

Läsa, det har jag inte gjort sen jag gick i 7an kanske?
Tänkte att jag skulle ge mig på Linas kvällsbok, som är så sjuk så jag vet inte var jag ska ta vägen..
Citat ur boken "Det började dunka sådär konstigt i min muff. Ett kraftigt dunkande,liksom klibbigt också"
Och det var för att hennes kusin kysste en tjej när de lekte sanning och konsekvens.. Haha den är lite rolig endå!

Morgonens Amanda, mitt hår är jätte fluffigt och det gick åt ett antal kilo hårspray för att trycka ner det!!!!


Usch..


Toodles



Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0