mitt i nassen

Jag var så glad att jag för en gångs skull somnade tidigt idag, klockan nio faktiskt.
Och så vaknade jag igen för en timme sedan och nu är klockan fyra..
Tänkte gå ner när jag vaknade förut men nu vågar jag inte gå utanför dörren.
Ska gå upp tidigt i morgon och städar mitt rum också, det ska bli skönt!

Kommer ni ihåg att jag sa att jag funderar mycket när jag är själv?
Min hjärna går på högvarv nu och jag kom på att jag och Timmy har snart varit tillsammans i ett år..
Tiden går så fort, vi pratade om det härom dagen och jag är verkligen lika kär i honom som jag var första månaden.
Tänk att jag kan göra vad som helst när jag är med honom.. Utan behöva oroa mig att han ska tycka illa om mig!
När jag träffar honom kan jag vara utan smink och vara snorig och äcklig utan att han bryr sig, han är precis som han alltid är och säger att han älskar mig.. Åh vad varm jag blir i kroppen när han säger det!
Finns det något bättre än att kunna klä av sig naken och krypa ner tätt intill varandra utan att det känns konstigt, att gå på toaletten tillsammans, att duscha tillsammans, att få röra varandra precis där man och när man vill utan att det är något udda med det?
Nej det finns verkligen inget som är bättre än att ha någon man kan vara sig själv med hela tiden!
Jag älskar att jag för en gångs skull har någon som jag kan ha för mig själv

Nu är klockan sex och jag måste försök sova lite till..
Uppdaterar i morgon :)

Toodilu


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0