Kan fortfarande inte sova

Jag har insett att min senaste kyss var: Underbar
Jag lyssnar på: det jag tycker låter vettigt
Jag pratar: för det mesta
Jag tycker om: Mat
Min bästa vän är: Har fler än en bästa vän
Min första riktiga kyss: onödig
Jag avskyr när folk: försöker bestämma
Kärlek: är Timmy
Jag gillar att: Mysa
Jag kommer alltid att vara: Amanda
Jag är hemligt förälskad i: Min katt
Sist jag grät var: hmm , förut tror jag
Min mobiltelefon är: en skit telefon
När jag vaknar på morgonen: är jag aggressiv
Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på: min snus som ligger hemma..
Bebisar är: söta och jobbiga
Idag har jag: varit med Timmy och varit hemma
Ikväll ska jag: mysa
I morgon kommer jag: Städa och vara med Timmy
Jag vill verkligen: vara 18 och ha pengar och jobb!

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: annah

Jag snor listan 8)

2010-01-09 @ 11:18:21
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

gör det :D

2010-01-09 @ 17:56:20
URL: http://aebj.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0