jag har bestämt mig

Jag ska bli lesbisk. Så ni vet!
Någon frivillig?

Blir så trött på't!

Känner att hornen växer ut på mig, sablarns vad arg jag är...

Min katt har fått frispel och lever jävlar i finrummet, med vad? jag har ingen aning..
Mitt huvud har fått flippet, mamma klagar över let's dance med mormor, jag, jaa jag gör ingenting förutom att tycka synd om mig själv.
Ska ringa Magnus snart, få lite tips kanske?..

Citerar ett gammalt samtal mig och Elin emellan:

Dessa karlar, säger Elin.
Ja jag säger då det, säger Amanda

Passar så fruktansvärt bra in på denna dagen.

Ååååh! jag som var så glad för mina nya kläder...


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: EMPO THE BEST

jag är på!!

När ska vi vara idag då? :)

2010-01-30 @ 09:34:27
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

Smsa mig när du är klar på gymmet :)

2010-01-30 @ 10:45:21
URL: http://aebj.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0