jag är stolt över mig själv!

Jag vaknade helt av mig själv klockan elva idag. STOLT!
Skulle se på Ice age 3 igår men både jag och Timmy somnade..
Vi brukar lägga oss såhär i sängen när vi ska se på film innan vi ska sova:
Och så somnade vi igår, så jag låg upp och ner imorse när jag vaknade, blev lite smått förvånad ett tag men sen kom jag på varför.
Och jag är inte bra på att måla i paint, men försök att göra det med en sån pekplatta!
Jaja, jag var med Timmy igår och vi åt fläskfilé, potatisgratäng och beanässås!
Kunde inte uppdatera eftersom att Timmy blir grinig då.. Haha!
Men sen såg vi på PH XL, bara repriser men det var ett avsnitt jag inte sett så.
Vi satte på Ice age men vi somnade.
Timmy för fem minuter sedan :

Jag just nu :
Har precis ätit chips till frukost så nu har jag ont i magen..
Timmy WoWar och jag lyssnar på musik.
Vem är det som är datanörd egentligen?

Kissenödig är jag, men frågan är om orken att gå till toaletten finns?
Får suga på den karamellen ett tag! Kanske kan be Timmy bära in mig?..

Känner att jag gärna skulle vilja ha en ny spellista på spotify så jag tänkte försöka fråga någon med
bra musiksmak att skicka en till mig!

Vad ska jag göra nu? Äta, kissa, duscha, se på tv och kanske åka pulka med Timmy!
hihi.
Cya!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0