Harry Potter

Kom precis hem för en liten stund sedan, åkte med mamma hem idag som vanligt ! :)
Sitter i vardagsrummet och kollar på Harry potter and the goblet of fire med mamma och matilda.
Vi sitter i varsin soffa, eftersom att mamma har införskaffat en ny soffa kan vi ha varsin. Skönt tycker jag!

Datanörden som ville att vi skulle se på film.
Mamman som pillar med sin Iphone och som snart kommer somna!

Amanda som känner sig väldigt färsk i Magnus mysiga tröja! hihi.


Fick ett väldans gulligt sms av Timmy imorse när han åkt till jobbet.
Gick upp när han gick upp och drack saft för jag hade så ont i halsen, men fy va det sved..
I alla fall, jag skulle springa från ett fönster till ett annat och då tyckte Timmy att mitt hår guppa (de väl kända morgonruffset som i morse även var ett elektriskt trassel!)

Jaja, innan jag somnade om fick jag det här:
"Världens sötaste lilla troll är du:P
haha som trippar runt och kikar ut genom fönstrena, så såg det ut förut:D
Du är så söt så jag tror att jag käkar upp dig ibland :P
Kyssar saknar dig redan"

haha, ack vilka smeknamn..

Fick tummen ur röven och smsade till Emelie förut, vi bestämde att vi skulle träffas någon dag eftersom att det var så länge sedan så att jag nästan inte kommer ihåg hur hon ser ut..
Men vi ska självklart vispa ihop något smarrigt och prata i massor!
Mysigt ska det bli.


Nu ska jag kolla vidare på Harry Potter
Toooodles

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: emelie

BRA AMANDA! för fyfan vad jag saknat oss... helt sjukt :( <3

2010-01-25 @ 21:05:05
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

Ja, det var enna på tiden kände jag! Ja, jag också.. Fattar inte hur det kunnat bli såhär :( <3

2010-01-25 @ 21:21:20
URL: http://aebj.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0