Greys anatomy

Gammalt avsnitt men endå, det är bäst!

Mamma slutar fem så hon har inte kommit hem än, men när hon gör det ska hon få värma mig, hela hela hela kvällen!!!
Ska också slänga mig över hennes snus eftersom att jag inte haft någon på hela dagen.....

Min rumpa fits perfectly i våran soffa, just idag passar den helt perfekt!
Jag håller på att frysa ihjäl och få ett bryt. Jag vill ha snus!

Tänkte underhålla både mig själv och er med att visa hur min frisyr såg ut imorse när jag skulle fixa den.
Här har ni följderna av att sova med bulle:


Före



Och efter
feta korvfingrar jag har.. Haha, life is a bitch.

I allafall, det som jag upplevde imorse är ett skräckscenario
och tro mig så vill ni inte se ut på morgonen när ni har bråttom!
Jag såg ut som en Pudel med permanentat hår..! Fyfan.
Så ett tips, sov med flätor eller ha plattång nära till hands.

Så här ledsen & arg blir man när man inte kan borsta ur håret
utan måste sätta upp det i en bulle igen fastän att man inte vill!




NU KOMMER MAMMA  :D:D:D:D:D





Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0