God morgon världen!

Sitter i sängen och saknar Timmy som åkte för en halv timme sedan ungefär..
Det är så fruktansvärt jobbigt när han åker på morgonen, då blir man alldeles ensam och kall.. För nu fryser jag!

Skolan börjar om 2 timmar och 10 minuter, bussen går om en timma och 10 minuter..
Sov ingenting i natt, kanske 3-4 timmar?
Men jag får bita ihop och knalla till bussen i -20 !

Nu har jag varken tid eller ork att skriva om helgen så det kommer senare idag!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller vad brukar dom säga?
Min åsikt är att detta är en lögn och att det ska vara tvärtom, dock.

Locktången skriker på mig och så det är bäst att jag springer och locka håret, varför vet jag inte eftersom att det kommer försvinna när jag går ut..
Nyvaken, nyduschad & spyfärdig.
Precis som det ska vara när man ska till skolan!
See you in a while crocodile!

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

sv: Jo, men funderar på att byta :/

2010-01-11 @ 07:13:56
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0