glömde nästan

Snabba ryck nu!
Jag och Timmy har gjort följande i helgen:

Lördag: Han kom hit vid 8 och då gick vi upp till mormor (som är i Tyskland) och satte oss och pratade om allt möjligt och såg på tv och mös i soffan.
Mamma hade gjort soppa så vi gick hem efter en stund och hämtade soppa och mackor, varken jag eller Timmy hade ätit så vi var super hungriga!
Jag diskade och Timmy rullade ihop i soffan med filten, det var faktiskt väldigt kallt just då (ungefär som nu).
När jag diskat färdigt kröp jag ner bredvid Timmy och vi låg och pratade om allt möjligt.
Klockan tickade och blev 00.00 så vi bestämde oss för att lägga oss i sängen och se på film i stället.
"Allt flyter" ville Timmy se, jag såg hela och han såg tio minuter. Varför? Han somnade självklart. sötnos ♥
Jag låg vaken ett bra tag och grejade med Timmys öron och bara låg och kolla på honom.
Han är det finaste som finns!
Fredag:
Jag vaknade åtta och försökte få Timmy att vakna, som dock var helt omöjligt.
Efter en timme gav jag upp och somnade om, vaknade 14:00, gick och duschade och försökte återigen väcka Timmy..Satans sate vad han är svår att väcka ibland!!!
Jag somnade om igen och Timmy vaknade vid halv tre så då åt vi mackor som vi doppade i soppa!

Sedan låg vi i soffan och mös under filten en stund innan vi kom på att vi ville ha godis.
Ringde min kära mor och frågade om vi fick låna bilen och det fick vi.
Tempo fick det bli, hem till mormor igen och äta godis,dricka cola och se på film!

Helgen har bestått mest av prat.. Och skratt. Herregud vad vi har skrattat haha!
Intern skämt och så vidare, därför är det inget jag delar med mig av. hahaha.
Efter ett tag började vi frysa massor så vi fyllde på badkaret med vaaarmt vatten och hoppade i.
Det var skönt och avslappnande!
Vi låg och kollade på film på min dator under tiden och vattnet blev tillslut kallt och det fanns inget varmvatten kvar (?).
Använde så klart min jätte hjärna och kom på att man kan koka vatten i vattenkokaren och hälla i badkaret.
Så det gjorde jag och när jag värmt 5 sådana kannor eller vad man ska säga så kom jag på att den som man vrider på när man ska ha varmt och kallt var på fel hål så därför funkade det inte..
Men vi fick vårt varm vatten ändå!
Skrynkliga och mysiga som vi var tog vi på oss och stekte hamburgare. Mums!
Sedan gosade vi ner oss i sängen och Timmy somnade ganska fort (:

AmandaEmiliaBeateJohansson ♥ TimmyLeifNilsson

Jag älskar dig min lill-Prins!

22/2 - 09

Vi har haft en jätte mysig helg och jag saknar honom redan massor..
Hatar att sova själv!
Skulle varit med honom i morgon men Tilda kommer hem då så vi träffas på onsdag i stället :)
God natt

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

AMANDA!! Jag tror man ser lite av din bröstvårta på den bilden!!!

HAHHAHHAHAHAHAHA

2010-01-12 @ 16:59:33
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

Hahah nej det är skugga, bhn täcker den allt haha, har klippt av den nerifrån men det är inte min bröstvårta haha :D

2010-01-13 @ 08:59:30

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0