FÖR långt inlägg.

Nu är jag hemma!
Har varit hos Timmy sen nyår och det går ju inte att uppdatera när jag är hos honom för då blir han sur för att jag sitter vid datorn.. hm , men han får spela WoW hur mycket han vill.. skumt det där!

Jag har hos Magnus i onsdags och vi pratade om allt mellan himmel och jord och såg på O.C och Sagan om ringen.
Riktigt kul att träffa honom igen! Men färgade aldrig mitt hår, har nog bestämt mig för att försöka få tillbaka min gamla hårfärg i stället!

I torsdags åkte jag till Timmy på kvällen och funderade på om vi skulle stanna hemma eller inte.
Men det var ju nyår? Så vi kom fram till att åka i vilket fall.
Jag åkte till Jennifer vid ungefär halv elva och Timmy till Wille.
Hos Jennifer var alla möjliga folk och vid tolv skulle dom gå ner till torget men jag och Timmy hade bestämt att vara med varandra på tolvslaget så jag knallade upp till Wille som nästan sov.
Och på tolvslaget fick jag min nyårspuss av min kärlek! :)
Efter ett tag gick jag ner till Jennifer igen och på vägen dit halkade jag två gånger.
Ont gjorde det! Faktiskt väldigt ont..
Är lite öm lite här och där fortfarande.. Men vad kan man förvänta sig när det är -20 ute?

Var hos Jennifer i kanske en timme innan Timmy ringde och ville hem.
Han kom till Jennifer och mötte mig och så gick vi återigen upp till Wille och satt och prata en stund.
Sen kom Dennis och någon tjej han tagit med sig.
Vi pratade en stund innan jag & Timmy ville hem.
Eftersom att Timmy inte drack något så fick han låna Willes bil, så vi åkte till tappen först och köpte cola , chokladboll och dammsugare.
Mums!
När vi kom hem var klockan 3 och vi somnade inte förän klockan var halv 6, hehe.

Fick tyvärr inte några bilder från kvällen.
Inte bästa, inte sämsta nyårsafton.

Nu ska jag städa mitt rum.. Om det inte städar sig självt innan?
drömma går ju..


såhär ledsen blir man när man städar!

toodles!

/Amanda


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: furris

gött skoj att du kom älskling :D<3

2010-01-03 @ 20:04:14

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0