Elva månader

elva månader med Timmy, huuuanemej vad tiden flyger iväg!
Förresten, varför säger man grattis när någon har varit tillsammans i ett visst antal månader?
Det vet inte jag, men trevligt låter det!

Älskar dig Timmy, mer än mest och är fortfarande lika kär i dig!




Han är sötast i världen på denna bilden!


Idag slutade jag tre, det var skööönt.
Var inte många barn på dagis idag så tiden har gått för sakta!
Nu är jag i alla fall hos Timmy och han är snart hemma, han åker från Göteborg nämligen och vi ska göra lite mysig mat och se på film och så ;)

Det är dax för mig att hitta ett nytt tidsfördriv, sims är INTE kul längre..
Full fart i stallet 2? Nej det funkade ju inte på datorn..

Nej jag ska lägga mig och kolla färdigt på "Where the wild things are".

Sen får vi väl se om jag somnar eller inte!

Toodles





Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0