Bröstvårta?

Nej vet du va! Det är faktiskt mitt finger.
HAHAHAHAHAHAHHA, blev enna nervös där..
Här är orginal bilden:


Herre jästanes vad jag sovit dåligt det senaste..
Igår natt sov jag, hör och häpna inte en enda timme!
Kan ni förstå hur trött jag var dagen efter? Höll på att somna hela tiden men jag kämpade mig genom skoldagen och gick sedan till mamma på jobbet och åkte hem med henne.

Vi gick upp till mormor som precis kommit hem från Tyskland och åt mat, potatismos, korv och brocolli! MUMMA!
Mamma och Matilda gick hem vid sex kanske? Jag somnade bums i mormors soffa medans hon kollade på tv.

Sov fram till nio, då Timmy ringde och störde min skönhetssömn!
Släppade mig upp ur soffan och knallade hem.
Jag kommer inte ihåg att jag gick hem, men hem kom jag och gick upp i sängen och somnade.
Ska säga er att så gott har jag aldrig sovit innan!


Åkte med mamma till skolan idag igen och vi hade yrkesteori på Agneberg fram till halv 12. Inte så tråkigt idag faktiskt..
Åt lunch med mamma på Mona-Lisas♥
Fullt med folk, fick nästan klaustrofobi..
Mamma skulle tillbaka till jobbet efter vi ätit så hon körde upp mig till Timmy och jag här har jag suttit sen ett idag.
Har sysselsatt mig med sims som är fruktansvärt tråkigt nu.. F*N, jag som fördrev tiden så bra med det..

Timmy kommer hem vid fem så jag ska lägga mig och sova bort den fruktansvärda huvudvärk jag har!

Kolla vilken sötnos till pojkvän jag har, denna låg innanför dörren när jag kom hit ♥


Right now:



Nu ska jag nana mina ögon lite!

pyyyyyyyyyyyyyysss




Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

FYI! Det var Adam som la märke till det (/)

2010-01-13 @ 16:16:02
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

Vilka ögon han måste ha , haha för det såg då inte jag att det såg ut så!:P

2010-01-13 @ 16:21:12
URL: http://aebj.blogg.se/
Postat av: Elin

hahhha inte jag heller (/)

2010-01-13 @ 20:20:28
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0