Latmaskar

Timmy kom ungefär fem minuter efter jag sa att han inte kom igår, så det var ju tur för mig..
Vi gjorde fläskfilé, pommfrit och beanäsås! Haha.
Klockan var ungefär halv nio när maten var klar så jag och Timmy bestämde oss för att krypa ner i sängen och äta under täcket!

Vi kollade på Land of the lost, ganska rolig och lite äcklig film.
Diskade gjorde vi inte igår.. Det orkade vi faktiskt inte!
latmasken kröp fram på båda två, på samma gång! Märkligt det där..

I stället för att diska låg vi och mös i sängen, vilket jag tycker slog diskningen med hästlängder!
Vi somnade tvärs över sängen, jag vaknade vid två inatt fast då låg jag inte tvärs över sängen längre utan upp och ner med benen över Timmys mage. Det var lite ensamt då.. När mitt huvud låg så nära kanten som det gjorde, så jag la mig på Timmy och somnade om! Skönt tycker jag.

Imorgon har vi varit tillsammans i elva månader, nästan ett år..
Om man rundar det så blir det ju ett år, så det kan man ju säga att det är väl?
Det gör jag i alla fall!



Tiden går fort fort fort..

Jag väntar på att mamma ska komma hem.
Hon jobbar och jag väntar..

Jag har inte mått/mår inte bra idag.. Det känns som att jag varm när jag fryser, som att jag är varm när jag är kall, har ont i magen och i huvudet och som krydda på detta har jag så fruktansvärt ont i nacken!


Snart ska jag göra oboy, när jag orkar och sen när mamma kommer hem ska hon få fylla på min tilifon!

Uppdaterar later!

Toodles







Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0