Återigen

Engelska på morgonen och engelska på eftermiddagen, börja bli liiiite tråkigt faktiskt.
Men i morgon är det praktik igen och ingen är gladare än jag!

Det låter säkert jätte dumt nu men nästa år ska jag börja på förskola på bruksskolan och jag vill ärligt talat inte det.
Så sjukt tråkigt, jag vill ha små barn på min praktik för det är mycket roligare!
Det får bli ett senare bekymmer..


Vi slutar om en halv timme ungefär och då ska jag Maja, Magnus och kanske Hedda gå ner och simma.
Om hon nu bestämmer sig någon gång!
Har huvuuuudvärk... It hurts!

Ska försöka övertala mamma att vi ska äta donken idag, eftersom att jag åker med henne hem idag med.
IDAG SKA HON FYLLA PÅ MIN TELEFON , JAAAAAAAA :D
Aja, uppdaterar sen när jag kommer hem OM jag får igång internet, annars lånar jag väl mammas dator men..

Jag kom och tänka på en skum sak..
Tänk om man är utomlands och badar i havet där det finns hajar och så får man mens?!
Då blir man ju uppäten ju.......
USCH , hemska tanke!


Hajdooo

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0