Är man smart så är man

Jag kom på att jag kan uppdatera lite nu när Timmy ändå är på jobbet! Och det är ni jätte glada för.

I alla fall, sen nyårsafton har jag inte kunnat sova på nätterna eftersom att jag och Timmy gick och la oss när klockan var halv sex på morgonen då..
Så där vände jag mitt dygn! Jag har tur, jag hinner förhoppningsvis vända tillbaka mitt innan skolan börjar på måndag ( JAG VILL INTE!!!! ), Timmy hade det däremot inte så roligt..
Han jobbar 7 - 16 varje dag och han får gå upp vid fem.
Inatt somnade vi ett..  Jag vaknade när Timmy gick upp vid fem och fixade mat som han kunde ha med sig ( jag är så redig! ).
Efter det så kunde jag inte somna och här sitter jag nu..
Lyssnar på musik och har tänt hela lägenheten eftersom att jag är mörkrädd när jag är själv.

Har kommit på att Timmy är den segaste och mest slappa personen i denna världen.
I förrgår frågade han om jag ville komma in till honom på onsdagen (igår) eftersom att han var ledig då.
"Ja visst" sa jag, "men då får du inte vara så seg som du alltid är och komma typ vid sex".
Eftersom att mamma helst inte ville köra skulle Timmy hämta mig.

Det svaret jag fick var "nej jag lovar gumman, ringer dig när jag vaknat".
Jag var väldigt noga med att förklara att han inte kan smsa utan att han måste ringa för att jag inte har några pengar på telefonen än. Frågade även om vi skulle laga mat och så när jag kommer till honom, "självklart" sa han, jovisst!
Klockan tickade och när klockan var 17:01 på onsdagen fick jag ett sms :
"Hej gumman,
vakna nu typ för 45 minuter sedan har sovit som en stock inatt :)
Men måste få i mig lite och mat och så.
Men går det någon buss som du kan ta eller ska jag låna Willes bil?
Får ringa dig om du inte kan svara på detta smset.
ska gå ner och äta nu iaf :)
Kyssar älskar dig skrutten"

Okej? En fråga till dig hjärtat, var va du någonstans när vi pratade i telefon?
Han ringde och jag frågade honom om det verkligen var honom jag pratade med på tisdagen.
"ehhh, jo förlåt men jag sov jätte länge och tänkte inte på att vi skulle äta när du kom."
Han hämtade mig halv 7.
GOOD JOB BOY!
tur för honom att jag älskar honom endå!♥

Jag tänkte spela sims 3, sova, äta, kissa idag. Det är mina planer tills Timmy kommer hem!
Fast jag ska nog kissa först för lite kissenödig är jag faktiskt, eller ja, väldigt mycket!
Timmy var deprimerad över att vi inte var med varandra så länge igår så han ville vara med mig idag också( inte lätt att vara  populär..)
På dagens lista står även "Visa Timmy hur man tvättar" eftersom att han la till det på min annars så slappa lovdag..
Hur detta går får ni höra mer om ikväll!

När jag är ensam funderar jag väldigt mycket och jag har kommit på att när jag ska berätta något så hinner jag berätta mitt livs historia innan jag kommer till sak.. Skumt det där!

Hittade även en bild nu när jag sökte igenom bilderna på datorn, på mig när vi hade konfirmations läger, haha!


Vad är det med håret liksom ? och var är tuttarna ? haha..

Hittade också en bild från den tiden jag och Timmy höll på ( alltså innan vi blev tillsammans ) .
Denna dagen var han hemma hos mig (:





Toodles!


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: R onja

haha, så söt bild!

2010-01-07 @ 12:29:25
URL: http://okanekokein.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha , tack ;) men den är hemsk haha :D

2010-01-08 @ 11:10:43
Postat av: annah

Jag gillar din blogg, den är kul att läsa! :D

2010-01-08 @ 16:40:23
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack så mycket :D jag läser din också hihi ^^

2010-01-08 @ 20:08:02

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0