Aooowe

Åh vad det svider i min hals..
Har en sån konstig känsla i halsen, det svider och känns som att jag ska spy när jag sväljer och snorar gör jag också..
Är det någon som vill köpa min hals? Den är gratis och 16,5 år gammal. Lite rostig men det är bara tillfälligt.
Kanske borde lägga ut den på blocket och köpa mig en ny.. En riktigt bra en som inte svider och blir sjuk.
Det hade ju varit rysligt bra!
Jag blir glad bara jag tänker på det..
Ska försöka övertala mamma att ta hand om mig och göra lite varm oboy med glass och bädda ner mig och så..
Men det är väl önsketänkande det också.. Försöka går ju!

RACKARNS OCKSÅ VILKEN DAG!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0