Ajsingbajsing

Illa mående, huvudvärk, frossa och träningsvärk i låret..
Det är bara underbart, känner att det är precis det jag behöver!

Tog tre bussen hem idag för att sista lektionen blev inställd på grund av för lite folk.
Idag tyckte jag att det var skönt för jag mådde riktigt dåligt.

Tog 830 och jag hann precis till kampenhof en minut innan den gick!
Hatar att behöva springa till bussen så ingen var gladare än jag för att jag slapp det.
Väl på bussen tassade jag längst bak i bussen och la mig tvärs över två säten.
Innan bussen kommit till Centralen hade jag somnat och hårt sov jag också för när jag vaknade var bussen vid folkets hus och jag fick skynda mig! Men jag hann av i alla fall.
Gick hem till mormor och städade och fixade lite, när jag var klar bajsade mormors katt Pyzling på mattan. Jag som redan mådde illa spydde på golvet så dubbelt upp för mig att ta bort!
Amanda ♥ 11 januari!
Blev trött på att jag somnade. Men vaknade vid tio och kollade på Paradise hotel!

Har kurrat ner mig i mormors soffa med godiset jag och Timmy köpte i lördags.
Två filtar, ett duntäcke, raggsockor och halsduk har jag på mig och  endå fryser jag!
Drack två koppar te på fem minuter förut och tänkte ta lite till nu, idag är första gången jag tyckte det är skönt att bränna tungan!
2 & 1,5 men är på tv nu så jag ska kolla på det en stund.

Ser ut som ett lik men sanningen svider. Så här har ni mig just nu!

Toodles

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0